You are here: Home > Finanse i Rachunkowość > Jak udokumentować wydatki na internet

Jak udokumentować wydatki na internet

wydatki poniesione na internetJeśli korzystasz z internetu, możesz odliczyć sobie wydatki poniesione na internet od podstawy podatkowej. Nie trzeba mieć faktur na poniesione wydatki, można mieć jedynie dokumenty w postaci rachunków i jest tak na mocy ustawy dopiero z 2011 roku. Obecnie oczywiście faktury vat mogą również okazać się przydatne i będą dobre jeśli będziemy mieli kontrolę z urzędu skarbowego, jednakże nie ma już czegoś takiego, że taka faktura jest jedynym dokumentem, za pomocą którego udowadniamy poniesiony koszt. Jeśli nie mamy faktury, powinniśmy mieć jakikolwiek dokument, który mówi o tym jakie ponieśliśmy wydatki poniesione na internet, a nie tylko umowę, która mówi o zamówieniu usługi. Od dochodu możemy odliczyć sobie również internet w telefonie, laptopie, wizyty w kawiarenkach internetowych. Na dokumencie muszą znajdować się dane, które pozwolą na zidentyfikowanie kupującego oraz dane sprzedawcy, rodzaj usługi oraz kwota. Należy zadbać o dokumentowanie takich wydatków, bo to właśnie dzięki nim nie tracimy dalej pieniędzy, a możemy zmniejszyć nasze zobowiązania podatkowe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter

Comments are closed.